عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

آب نبات

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

امام رضای مهربونم...

امشب دلم میخواد یچیزی بهم بدین یکم حال این روزام خوب شه

دلم یکم خوشحالی از جانب شما اهل بیت میخواد

دلم میخواد بهم یه شکلاتی آب نباتی چیزی بدین...

دلم گرفته خیلی این روزا

تاب و تحملم خیلی خیلی کم شده

سردردهای تنشی و کم خونی بشدت داره اذیتم میکنه

فکنم یکماه شده که سردرد دارم....

روزی نمیشه که عضوی از بدنم خواب نره...

الانم سر درد دارم...

امام رضا... میطلبی دلم یکم خوب از پیشت بودن؟

واسطه ی فیض...

دستی بگیر

  • نورا ..

نظرات  (۱)

اجی دعا میکنم برا اینکه عرفه مشهد باشی،مثل دعاهایی که وقتی خودم یبقرار زیارت میشم برا طلبیدنم دعا میکنم‌...
پاسخ:
انشاءالله باهم
ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی