عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

ولی

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

بعضی چیزا هست که نباید ب زبون اورد ..

شیطان میفهمه و سنگ میندازه.. اره شیطان ب حیطه ای از انسان دسترسی نداره

مگه اینکه خودت راهش داده باشی تو قلبت. پناه برخدا


اونی ک نمیشه نوشت ب کنار..

ولی دوست داشتم بی سانسور خود، بنویسم.. 

بنویسم ک احساس تنهایی میکنم.. احساس اینکه من خیلی ضعیفم و حتی نمیتونم حال خودمو با معنوبت درست و خوب، خوب نگه دارم.. فکر میکنم ک اون افسردگی خفیف رو دارم... 

اابته، البته، اابته، یچیزی حدود نصف بیشتر این ها ربطش ب چیزیه ک  ...


دیشب ۴ صبح خابیدم

چشمام قرمز شده، ضعیف شدم صبح صبحانه از گلو پایین نمیره...

+دلم میخواد با ی ادمی ک میفهمه درد دل کنم... درددل

  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی