عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

نیمه شب

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

ساعت نزدیک یک نیم شبه

من قسمخوردم که بخش اول کتاب رو بخونم امشب

همچنین قول دادم که اون سه صفحه رو تایپ کنم


اگر قول نبود و اگر قسم نبود، میخوابیدم

ضمنا بجز قسم، قرار گذاشتم در صورت نخوندن، 10000 تومن خودمو جریمه کنم

وقتی این جریمه رو روی تقویم دیواری با ماژیک مشکی نوشتم، خواهرم پرسید به کی میدی؟ :|

مردم ب چ چیزا فکر میکننا . من فقط فکر کردم خودمو جریمه کنم! شایدم چون تقریبا مطمین بودم که میخونم و به جزیمه نمیرسه...

اما میبینم که جریمه موثر واقع شده و من بیدارم

البته این سبک ا زقسم خوردن رو توصیه نمیکنم، باید استراتژیک قسم خورد، نه مثل منی که دیر خوابیدن برام خیلی مضره، و حال روحی و جسمیم رو به هم میزنه...

الان ضعف جسمی دارم... 

و البته فکرم هم خستس، زیاد فکر کردم..


راستی امروز برنامه هفته شو گرفتم ازش! چقد ورزش میکنه :||| دمش گرم. هفته ای دو روز میره فوتبال، بعلاوه سه روز هم تمرین میکنه! بعد هفته ای دوسه بارم میره استخر!  خاعک بر سر من!

خدایا هرچی خیره بذار جلو پام و هرچی خیر نیست خودت دور کن

  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی