عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ

دلم میخواد یه گروه بزنم و توش حداقل از یکی از کتابای علامه شروع کنم 

برای اشنایان متن کتاب رو بذارم بخونن

ولی این کتاب اینقدر با ارزشه ک ی مقدار حیف میشه اینجوری خراب شه...

بخش اعظمی از بچه مذهبیایی ک من میشناسم نگاه درست و بلندی نسبت ب زندگی ندارن 

نگاهها حداقلیه

اگر بدونن خدا چه دری تو وجودشون گذاشته

اگر بدونن واقعا برا چی اومدن و برا چی وجود دارن

نگاهشون عوض میشه ب زندگی

دلم میخواد کتاب روح مجرد علامه طهرانی به تعداد ادما پخش کنم...

ای کاش میدونستیم تو زندگی با خودمون چند چندیم...

افسوس ک نمیدونیم...

خوشحالم ک مریم تصمیم گرفت شروع کنه..

همون مریمی ک تا چندماه پیش زیر بار خوندن کتابای استاد طاهرزاده به زور میرفت٬ حالا ن تنها اونو خونده و خیلی راضیه

بلکه مشتاقه روح مجرد رو‌هم بخونه

همین مریم خانم خیلی از کتابای دیگه ای ک من برا خوندنشون له له میزنم و ارزومه بخونمشون٬ بهشون توجه نمیکنه

اما من میدونم که بعد از خوندن این کتابای بیسیک٬ لزوم خوندن کتابای من براش واضح میشه کم کم...

بعد میگه خب کتابامو بده میخوام‌خودم بخونم


حیف ک علامه طهرانی شناخته نشده

از معدود علماییه ک اینقدر هم غرق عشق الهیه

  • نورا ..

نظرات  (۱)

سلام سلام صدتا سلام به روی ماه اجی جونم.
ممنونم عزیزم بخاطر معرفی کتابهای ناب.
اجیم به این فکر میکنم،که این اواخر شاید حدود 6ماه بیشتر همش برام سوال که من گم شدم،چکار باید بکنم!
فکر کنم خیلیم بهتون میگفتم،ما واقعااینو نمیفهمیدم خوندن این کتابها میتونه منو کمک کنه،واقعا نمیدونم چرا سراغش نمیرفتم،که خدا را شکر شروع کردم خوندنشون و میگفتم کاش زودتر شروع میکردم.
خدا را شکر بخاطر داشتن دوستای نابی مثل شما
پاسخ:
سلام سلااااام به مریم خانوم خودمون..

حتی اگر یکی دو نفر هم این کامنت تور ببینن و بفهمن، برای من خیلی دستاورده مهمیه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی