عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

دستیار.. کمک.. چکار کنم؟

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ

پست نوشتنم اومده..

آقا من ی سوالی این روزا دارم

اینکه خیلی مشغله دارم

و یه دلم میخواد کارامو تقسیم کنم بین اطرافیانم

ولی یه دلم میگه نه.. خودت بکن! شاید طرف عمرش هدر بره

نمیدونم

الان من یه کاری چند وقت پیش بهم محول شد،

که کار خیلی ساده ایه، متن های یه سایت رو بریزم مرتب توی چندتا فایل ورد..

طرف هم چون حق به گردنم داره، هرکاری بهم بگه قبول میکنم

اینم قبول کردم

ولی واقعا سرم شلوغهنه که وقت نکنما، وقت میشه اگ بخوام، 

ولی تنوع کاریم و یه سر هزار سودا بودنم باعث شده، مجبور شم کارامو تقسیم کنم

حتی خانم میریان هم که مشاور هستن بهم گفت تو باید دستیار بگیری و بخش های مختلف رو هر کدومو به یه دستیارت بسپری مثل خانم صادقی//

من خانم صادقی رو قبلا دیدم

چنان ارامشی داره تو کارش... انگار نه انگار اون همه کار اجرایی میکنه... البته خب ایراد هم به کارش وارد هست مثل هر کار انسانی دیگه ای..

الان من باید چکار کنم واقعا؟ درستش چیه؟

  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی