عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

:)

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ

شنبه باید قرار بذارم

دو تا جلسه

مثلا نماینده دبیران داریم/

از الان کارا گردن منه!


هه :)

  • نورا ..

نظرات  (۱)

سلام اجی جون،والا من خیلی دستم میره پیام بدم یا زنگ بزنم مخصوصا وقتی طرح یه روز رایگان رو فعال میکنم،بدون حتی یه تماس گرفتن،میگم نکنه با زنگ زدن،وقت کسی رو هدر بدی و یا کار داشته باشه و طرح تموم میشه بدون استفاده.
من همش میخوام بپرسم اما بعضی موقعه به خودم میگم تو چکار داری شاید درست نباشه پرسیدن و اون شاید نخواد بگه و اگه بخواد و لازم بدونه خودش میگه،منم جواب خودمو از خودم میگیرم بیخیال میشم...
ان شاءالله که همیشه موفق باشی تو همه کارات.
ان شاءالله همه کارات بهترین نتیجه را داشته باشن
پاسخ:
سلام اجی جون
همه اش بستگی به نیتت داره از زنگ زدن به ادما... 

تا حالا هرکسی پرسیده، بعدش مارو خورده...

مصاحبه شدم برای کار، و 99درصد قبولم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی