عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

کمک

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ق.ظ


قضایم اسیر رضا می‌پسندد
رضایم بدانچه قضا می‌پسندد
چرا دست یازم چرا پای کوبم
مرا خواجه بی‌دست و پا می‌پسندد...

کسی میدونه این شعر ینی چی؟
مصرع اولش
  • نورا ..

نظرات  (۳)

  • مرضیه دانایی
  • سلام
    مصراع اولش یعنی قضا و قدر همیشه من رو تسلیم خودش میخواد.
    روزگار دوست داره که همیشه من تسلیمش باشم و به اون چه می کنه راضی باشم و مصراع دومش هم میگه من هم به اون چیزی که قضا و قدر انجام میده راضی ام.
    شعر اصلا درباره امام رضا نیست.
    موفق باشید ...
    پاسخ:
    سلام
    اوهوم.. مرسی
    حالا چجوری انقده مطمئنید؟
  • مرضیه دانایی
  • من رشته ام ادبیاته!!
    معنی کردن شعر زیاد برام سخت نیست :)
    شعر قشنگی هم بود اتفاقا
    پاسخ:
    میدونید من کلا برام سواله که حتی اگه ادم رشتش ادبیاتم باشه، تو دل شاعر که نبوده. شاید شاعر واقعا منورش امام رضاست!! 
    :)
  • مرضیه دانایی
  • حالا شما می تونید چنین برداشتی داشته باشید :)
    اشکالی نداره :)

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی