عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

یا جبار

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ

نمیدونید چقدر حس خوبی دارم از اینکه دیگه کتابهامو میدونم کدوماشو باید بخونم!

واقعا این حس رو کسی که جای من نبوده باشه بعیده بتونه بفهمه..

انگار کن کلی کتاب هر روز زل میزدن تو چشام! هربار میخواستم کتاب بخونم عزا میگرفتم ک کدومو بخونم

حالا دیگه راحت شدم

گزینه های روی میزم واسه مطالعه مختصر شدن یکم..

فکنید من تو شرایطی ام که 8 تا کتاب برام ینی مختصر :||| :)))


امشب خیلی به خواب احتیاج دارم... ینی همین الانم خوابم میاد

خیلی ضایس که من امروز تا قبل ظهر خوابیدم...

خواب بدی هم کردم

کابوس دیدم..

یجورایی همه کسایی که دیروز در معرض فکرم بودن رو به نحوی تو خواب دیدمشون

و یکی شون که ادم خشنیه، تو خواب جوری منو زد که دهنم پر خون شد... و دندونم شکست انگار... 

از دست این ادم اسایش ندارم... نمیدونم باید چکار کنم

پناه میبرم به خدا از کسی که قبل از رسیدن به پیری منو پیر کنه...

حوصله و اعصابی که قدیما داشتم رو حالا اصلا ندارم... امیدوارم خدا جبران کنه

یا جبار _ب معنی جبران کننده


  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی