عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

امروز

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

این قدی که من امروز رو برنامه بودم، ادم موفق های دنیا......

پوف..

امروز بعد از چندسال تاخیر میخوام برم اموزشگاه ! 

تاخیر البته خیلی از من نبود. مشکل از کس دیگه بود. و شاید خدا نمیخواست..

بهرجال احتمالا میرم. و کلاس ها رو از همین ماه مبارک شروع میکنم...

کلاس های عملی هم میفته بعد از ماه رمضان...

باید یه فکری بحال کارهای عقب افتاده بکنم...

  • نورا ..

نظرات  (۲)

سلام اجی،تبریک میگم رو برنامه بودنتو.
با اجازه من میخوام باز کنجکاوی کنم?!
میشه بپرسم اموزشگاه چی?
پاسخ:
بله این بار میشه! :)
اموزشگاه رانندگی. 
ضمنا
اونجا نوشتم "پوف" ینی رو برنامه نبودم!
سلام
هههههه من نمیدونستم پوف یعنی رو برنامه نبودی!
اقا چرا دو پهلو حرف میزنی?! :)
پاسخ:
سلام
نه میدونی اون جمله بندی با جمله قبلش بود. من مبهم نوشتم
برانکه کسی نفهمه من چقد بدم !!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی