عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

از خودم

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ
از خودم بنویسم..
یادش بخیر قبلا شعر میگفتم...
بعدها که اصرار کردن به طبعم فروکش کرد! نثر مینوشتم... نثرهام هم بعضا بد نبود... بعضی هاش چیزهای خوبی میشدن... حتی دعوت شدم به نوشتن تو بنیاد اندیشه متمایز .. اما نرفتم! 
همین اواخر هم که بهم کار کارشناس فرهنگی دانشگاه ".." پیشنهاد شد و رفتم برای مصاحبه، دوتا نشریه رو باید تنها میگردوندم!! ینی باید مطالبش رو خودم تامین میکردم! البته بهم گفتن لازم نیست همه رو خودت بنویسی، بیشتر جمع اوری هست. نه به معنای کپی پیست. چیزی شبیه متن های سایت های معتبر. یا یادداشت های روزنامه ای میخواستن.
بماند که اونجارو هم نرفتم بخاطر حجم زیاد کاری و فرسایشی که از اون کار برام میموند. البته با اون رزومه هایی که براشون اومده بود یذره هم دور از انتظار بود که منو بگیرن. ولی خیلی دور نبود. چون من هم با توان خاصی رفته بودم و خیلی رک و صریح حرف میزدم و خونمون هم که نزدیک به دانشگاه... و همچنین یکی از معاون ها معرف من بود!! :)) نه اینکه پارتی بازی بوده باشه. این یجور دیگست. کسی که منو معرفی کرده بود ن پسرخالمه نه بابامه!!! ایشون مدیر جایی هستن که ما اونجا شاگرد بودیم. اما با توانایی هایی که در من دید و از اون مهم تر بخاطر خواست و اراده خدا، من فرستاده شدم به یک دوره، و بعد از ان دوره کلی چیز یاد گرفتم و کلا شخصیتم یکم پیشرفت ککرد تو مسائل فرهنگی...  البته ایشون معتقد بود که من "جنس" کار فرهنگی رو میشناسم چیزی که خیلی از فرهنگی کارها نمیشناسن. البته این نظر ایشونه و من معتقدم که درسته که جنسشو میشناسم اما خلا های بسیار زیادی در زمینه کارهای فرهنگی دارم... و بخاطر همین هم گذاشتن عنوان کارشناس فرهنگی روی من یکم مبالغه ست... :)
************************************
  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی