عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

گفتی که به دل شکستگان نزدیکی

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ

از ظلمی که شخص الف به ب میکنه،  به شخص الف حس چندشی پیدا میکنی و چندین بار واکنش نشون میدی و خودتو هم تو چشم الف خراب میکنی...

بعد شخص ب، بخاطر یه ماده دنیایی که سرجمع دو هزار تومن هم قیمتش نیست سرت دااااااااااااد میزنه...

اینجا دنیاست...

دفه اول که داد زد قلبم درد گرفت

دفعه دوم که الان باشه.. سرم داغ شد... بغض دارم...


من واقعا تو این دنیا از خانواده و فامیل هیچی همراه ندارم... همه با من یجورایی سر آزار دارن...

جالب اینجاست یه کسایی تو زندگیم هستن که چند ده برابر یا صدبرابر یه فامیل یا خانواده، دوستم دارن... البته خود من که ارزش خاصی ندارم.. بخاطر خدا دوسم دارن... چون خدارو دوست دارن منم دوست دارن


خدایا.... پیش کسایی که خنجر تو قلبشون خورده بمون....

تو دل شکسته مون بمون

گفتی که به دل شکستگان نزدیکی  ....   ما نیز دل شکسته داریم ای دوست

  • نورا ..

نظرات  (۱)

یا انیس من لا انیس له...
پاسخ:
یا ذخر من لا ذخر له...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی