عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

تخلیه

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

انتخاب برام خیلی سخته

س پر از ویژگی های مختلف ، بعضیاش خاصه

انسانیت داره... 

اخلاقش نرم و ارومه

اما خب چیزای منفی هم داره

مثلا من ازش باهوش ترم. و این قشنگ معلومه. خودشم فهمیده.

مثلا من سطح دانش و اطلاعاتم ازش بالاتره

 

مثلا یمقدار تفاوت  تو رویکرد نسبت ب جامعه


س از من مدیریت زندگی میخواد، ولی من اونقدر قوی نیستم...

پسر خوبیه.. اروم و کم حرف.. صداشم قشنگه!  چهرش هم! ولی خب اینا کافی نیست

من میترسم بعدا بابت دینداری متفاوتمون ب  مشکلاتی بخوریم‌‌.

از طرفم میفهمم ک اون ......


خدایا..

  • نورا ..

نظرات  (۱)

  • چشم به راهم ...
  • هم کفو بودن مهمه
    پاسخ:
    بله...
    توی حدش موندیم
    مطمین نیستم ک کفومه یا نه
    یچیزی بینشه
    هم هست هم نیست
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی