عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

خواب رفتن سراغ استاد م ع ج

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

خواب جالبی بود...


معمولا وقتهایی که شبش گریه کنم و دلم بسوزه... گاها پیش میاد ک خواب میبینم ..

و توی خواب حرفایی بهم زده میشه یا چیزایی میبینم ک اروم میشم...


و خب مدتیه ک درگیر مشکلاتی هستم... نمیدونم این مسیله هارو باید ب کی میگگفتم تا یه راه حل جامع بهم بده

به اساتید مختلف فکر کردم و هی دیدم فایده نداره....


دیشب خوابیدم و خواب دیدم که دارم میرم سراغ یکی از علمای تهران...


حالا شاید یعنی باید برم پیش ایشون تا بهم بگن من چکار کنم... ولی چجوری برم؟ مگه راه میدن؟ سوالیه ک مطرحه...



دلم خلوت میخواد... مثل قدیما..  نه اینکه از اجتماع فاصله بگیرم و برا خودم باشم ، نه. ولی اینو میخوام که یه دقایقی و یه زمان هایی از شانه روز و زندگیم فقط برای خلوت کردن من و خدا باشه... چون خیلی وقته ک این حالتو ندارم... و این خوب نیست...

در شان یه مومن نیست که همیشه دلش مث گاراژ محل رفت و امد افکار و ادما باشه... 


شاید کمی اینجا بنویسم از این به بعد

  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی