عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

ای خدا

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

روز سخنی بود تا حدودی..

حالم بد بود باز... تا استاد "م..ی" رو دیدم دلم یهو یجور خوبی شد... 

دوس داشتم بغلش کنم و محکم بوسش کنم... یا حتی تو بغلش گریه کنم... یا بهش بگم بی معرفت یه حالی از من نپرسیدی این چند وقت...

ولی با شوق بهش گفتم دلم براتون تنگ شده بود استاد.... 

هی بچاهای دیگ اومدن تو کلاس..

هی گفتن عههههه استاد دلمون براتون تنگ شده بود...

استادم هی از اون لبخند خوشکلاش میزد که آدمو عاشق خودش میکنه

هی که گفتن استاد دلمون تنگ شده، استادم گفت مگه شما دلم دارین؟! :)))

من گفتم استاد وقتی تنگ میشه میفهمیم که دلم داریم..

استاد "م...ی" خیلی دقیق به حرفای ما گوش میدن.. 

خیلی بهمون انرژی میدن

من میخواستم برم باهاشون مشاوره. میخواستم برم بگم دارم نابود میشم این روزا

ولی وقتی دیدمش و در باره ارا حرف زدیم، انقدر خوب بود که غم و غصه هام رفت...

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم .... چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی...


خدایا... ای کسی که تو دل های شکسته ای... دلم شکسته... و خودت میدونی چقدر غم آوار شده روم...

یا فارج الغم... ای بهترین محبوب... ای رحمن.. ای رحیم... 

خدایا داغون شدم.. خودت داری میبنی زندگیمو.. داری میبینی منو.. همه وجودمو میبینی...

داری میبینی چقدر شکسته شدم.. میبینی ...

دلم برا خودم میسوزه... برای ...ای که اون همه انرژی داشت... برای این همه آرمان...

خدایا.. یه نگاهی بهم کن... تو که میبینی چقدر از دست رفتم.. میبنی که همه توانایی هامو دارم از دست میدم...

تو که میدونی من چقد دختر پر توانی بودم... هر کی ندونه تو میدونی.. تو خودت این همه استعداد بهم دادی..

خدایا تو یادته بهم حسادت میککردن.. 

خدایا... دیدی امروز یادم رفت وضو بگیرم بی وضو نماز خوندم... هه..

شاید توام خندت میگیره!!! 

نمیدونم دوست داری منو چجوری ببینی..

اگه دوست داری منو اینجوری له شده و داغون پژمرده ببینی... نمیگم نه...

ولی .. نمیدونم..

میخوام بهم رحم کنی.. یا ارحم الراحمین..  ای مهربون ترین کسم..

ای همه کسم..

  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی