عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

اخیش

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

یچیزی الان فهمیدم


خیلی وقتا فکر میکردم ک 

باوجود این اساتید خوب، نگار گاهی من میتونم محکم خدا رو صدا کنم 

چون انگار ی امیدی ب اینا دارم،،،انگار


بعد الان فهمیدم ک 

اینا هر کدوم یه گوشه کوچولو از مسایل منو سببی دست گرفتن

انتظارات من ازشون ک حواسشون ب همه مسایل من اعم از درس و جسم و دکتر و سلوک و ...  طبق تجربه اصلا عملی نمیشه!  

الان میتونم راحتتر هیچ حسابی روشون باز نکنم

و به خدای خودم تکیه کنم

  • نورا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی